Thursday 27 September 2012

Day-33 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man, JK


(Dalam bahasa Indonesia di bawah)

Today is the 33th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

Former Vice President Jusuf Kalla (JK), in Ministry of Education and Culture Building, Jakarta, Wednesday (09/26/2012). said, "Acts of terrorism occurs because of an error in interpreting jihad, and so cheapening the recruiter selling heaven. '

JK plans for education from childhood through early childhood education in the mosques that he said would be the solution to eradicate terrorism. Children will be given a true understanding of the religion as of its portion, and learning materials were observed together, so there is no learning deviation. JK said, "If the child is used to the mosque with the true doctrine, the teachings are correctly selected, as well as its religion, it will provide a good understanding."

This is an advance in removing Islam from Indonesia, JK has admitted that the young terrorists are motivated by Islam but what and are still wrongly understood by JK is the terrorists got the wrong education about Islam whereas they receive the true Islamic education.

But JK plans to seperate the right teaching from wrong teachings. Let us help JK separates the true teachings from  the false teachings through open discussion and civilized, and the first thing we have to discuss with JK whether Muhammad Arab illiterate Arab who claimed prophet is a TERRORIST?

Once it became clear that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet is a terrorist, let us support JK alter the function of the mosque that has being used mainly to spread the stupid and barbaric teachings of Muhammad illiterate Arab who claimed to be Kindergarten which teach the songs from Ibu Sud and the hare fable steal cucumbers hoping when they grown up not be terrorists.

Further information please read :
http://www.amazon.com/Six-Ways-Toward-Apollinaris-Darmawan/dp/1612047084 
***

Hari ke-33 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB, JK

Hari ini adalah hari ke-33 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

Mantan Wakil Presiden Jusuf Kalla (JK), di Gedung Kemendikbud, Jakarta, Rabu (26/9/2012). mengatakan, “Aksi terorisme terjadi karena adanya kesalahan dalam mengartikan jihad, serta begitu murahnya para perekrutnya menjual surga. “

JK merencanakan melakukan pendidikan sejak kecil melalui PAUD  di masjid-masjid yang katanya akan menjadi solusi untuk memberantas tindak pidana terorisme.  Anak-anak akan diberikan pemahaman yang benar sesuai porsinya tentang agama, dan bahan-bahan pelajarannya pun diawasi bersama-sama, sehingga tidak ada pelajaran yang menyimpang.  JK mengatakan, “Bila anak biasa ke masjid dengan ajaran yang benar, ajarannya terseleksi dengan betul, begitu juga dengan agamanya, maka akan memberikan pemahaman yang baik.”

Ini suatu kemajuan dalam menghapus Islam dari Indonesia, JK sudah mengakui bahwa para teroris muda dimotivasi oleh Islam dan yang masih keliru dipahami oleh JK adalah para teroris mendapat pendidikan yang salah tentang Islam padahal mereka mendapat pendidikan Islam yang BENAR.

Tetapi JK merencanakan menyeleksi ajaran benar dari ajaran yang salah. Mari kita bantu JK memisahkan ajaran benar dari ajaran yang salah melalu diskusi yang terbuka dan beradab  dan yang pertama-tama harus kita bahas bersama JK apakah Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi seorang TERORIS?

Setelah menjadi jelas bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi adalah seorang teroris, mari kita dukung JK mengubah fungsi mesjid yang selama ini digunkan untuk menyebarkan ajaran DUNGU dan BIADAB dari Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi menjadi TAMAN KANAK-KANAK yang mengajarkan lagu-lagu Ibu Sud serta dongeng si Kancil mencuri timun agar setelah besar tidak ada yang menjadi teroris.

Informasi lebih lanjut silahkan baca:
http://sixwaystowardgod.blogspot.com/2012/08/ketua-dpr-ri-juga-bergelar-doktor-tapi.html

No comments:

Post a Comment