Monday 24 September 2012

Day-30 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man, US Embassy closed on last Friday


(Dalam Bahasa Indonesia di bawah)

Today is the 30th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

Last Friday, the U.S. Embassy in Jakarta was closed due to fear after Friday prayers, Muslims will perform anarchist demonstration. It turns out demonstration attended only about 50 people and could not be damaging because they were not much in number.

Note also the insistence that President of Indonesia write a letter to Obama voiced by House members and a Professor of UI after having explained in this blog that such action is dumb, the effort to urge the President is not continued.

This is interesting phenomenon a sign that Islam will be wiped out from Indonesia. Follow the progress.

Further information please read :
http://www.amazon.com/Six-Ways-Toward-Apollinaris-Darmawan/dp/1612047084 
***

Hari ke-30 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB, Kedutaan Besar AS tutup Jumat lalu

Hari ini adalah hari ke-30 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

Hari Jumat yang lalu, Kedutaan Besar Amerika Serikat di Jakarta ditutup karena takut setelah solat Jumat, Muslim akan melakukan demonstrasi anarkis. Ternyata yang demonstrasi hanya sekitar 50 orang dan tidak bisa merusak karena jumlahnya kurang banyak. 

Perhatikan juga desakan agar Presiden RI menulis surat kepada Obama yang disuarakan anggota DPR dan Seorang Guru Besar UI. Setelah dijelaskan melalui blog ini bahwa tindakan itu DUNGU, upaya mendesak Presiden RI tidak berlanjut.

Ini gejala menarik yang menjadi tanda bahwa Islam akan musnah dari Indonesia. Ikuti terus perkembangannya.
 
Informasi lebih lanjut silahkan baca:

No comments:

Post a Comment