Saturday 27 October 2012

Marzuki Alie fooling and uncivilising the nation, Day-63 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man


Today is the 63th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

REPUBLIKA.CO.ID, JAKARTA - House Speaker Marzuki Alie in Jakarta, Friday (26/10) said, "We must be patient, sincere in sacrifice. Sacrifice with patience and sincere. Because right now, sincerity, patience and our sacrifice much lighter than what was experienced by Prophet Abraham. "

Marzuki Alie, high state Officials that have title of Doctor, but fooling and uncivilising the nation spreading ignorance and barbarity of Islam. If Marzuki Alie want to educate and build the nation, should tell to the people that the story of Abraham in the Koran comes from Jewish MYTH adapted with ignorantly and savagery by Muhammad illiterate Arab who claimed prophet so the fairy tales in the Koran about Abraham is a stupid fairytale where it is mentioned that savagery Ibrahim destroyed the statue belongs to his father, this teaches seditious son to his
***

Marzuki Alie MENDUNGUKAN dan MEMBIADABKAN bangsa, Hari ke-63 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Hari ini adalah hari ke-63 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

REPUBLIKA.CO.ID, JAKARTA -- Ketua DPR, Marzuki Alie, di Jakarta, Jumat (26/10) mengatakan, "Kita harus sabar, ikhlas dalam berkorban. Berkorban dengan kesabaran dan keihklasan. Sebab sekarang ini, keikhlasan, kesabaran dan pengorbanan kita jauh lebih ringan dibanding apa yang dialami oleh Nabi Ibrahim AS."

Marzuki Alie, pajabat tinggi negara yang menyandang gelar Doktor, tapi MENDUNGUKAN dan MEMBADABKAN Bangsa dengan ikut menyebarkan KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam. Jika Marzuki Alie mau mencerdaskan dan membangun bangsa, harus memberitahukan bahwa kepada orang banyak bahwa cerita Ibrahim di dalam Alquran berasal dari DONGENG Yahudi yang disadur secara DUNGU dan BIADAB oleh Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi sehingga dongeng yang ada di dalam Alquran tentang Ibrahim adalah dongeng DUNGU yang BIADAB di mana disebutkan Ibrahim menghancurkan patung milik bapaknya, ini mengajarkan anak DURHAKA kepada bapaknya.

No comments:

Post a Comment