Sunday 7 October 2012

Day-44 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man, blog flaunting ignorance and barbarity of Islam


Today is the 44th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

Although the awareness of Indonesia that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet only a fool savage man has improved but there are still media in Indonesia who participated flaunt ignorance and barbarity of Islam. Here is the content of one of the blogs that aired on http://news.detik.com/?ndhome

Gentiles (Christians and Jews) are very passion to revile Islam, pressing Muslim and without fatigue continues find fault of Islam and provoking the fortitude of Muslims. One small example that happened recently is the creation and deployment of Film Innocence of Muslims. Try to imagine how you feel, when the Prophet Muhammad who is noble and are a good example and should be imitated by all Muslims be insulted? Surely all who believe in Allah and His Messenger will be angry. So what happens when people are angry? Surely the minds of angry people will not be able to think very clearly.

The content of that blog post just showing ignorance of Islam. While not angry Muslims who believe that Muhammad is prophet, he could not think clearly. If the Muslim can think clearly, could easily see Muhammad illiterate Arab who claimed prophetonly just garbage to be thrown into the trash. Muslims may not think clearly during believes "Muhammad the very noble that can be a good example and enviable by all the Muslims"

To see that Muhammad only a stupid barbarous man, actualy very easy, read the Koran correctly. In the Koran was explained that Muhammad rob, Muhammad life of the spoils, Muhammad is a murder, Muhammad had desire to the wife of his own adopted son, Muhammad treats his wives like a penis farming fields, and there are many more ignorance and barbarity of Muhammad illiterate Arab who claimed prophet .

We must continue to inform the leaders of Indonesia, that spreading the ignorance and barbarism of Islam means fooling the nation and destroying civilizations of the nation.
***

Hari ke-44 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB, Blog memamerkan KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam

Hari ini adalah hari ke-44 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

Walaupun kesadaran orang Indonesia bahwa Muhammad Arab buta huruf  yang mengaku nabi hanya manusia DUNGU yang BIADAB sudah meningkat tetapi masih ada saja media di Indonesia yang ikut memamerkan KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam. Berikut ini isi salah satu blog yang ditayangkan di http://news.detik.com/?ndhome

Orang Kafir (nasrani dan yahudi) memang sangat semangat untuk mencaci maki islam,menekan islam dan tidak ada lelahnya mencari kesalahan islam dan terus terusan memancing mancing ketabahan kaum muslimin. Salah satu contoh kecil yang terjadi baru baru ini adalah pembuatan dan penyebaran Film  Innocence of Muslims. Coba anda bayangkan bagaimana perasaan anda,apabila Nabi Muhammad yang sangat mulya yang menjadi contoh yang baik dan patut ditiru oleh semua kaum muslimin dihina? Pastinya semua yang beriman kepada Allah dan RasulNYA akan marah. Lalu apa yang terjadi apabila orang sedang marah? Pastinya orang yang marah akalnya tidak akan bisa berfikir sangat jernih.

Isi tulisan di blog itu hanya pameran KEDUNGUAN Islam. Tidak marah pun Muslim yang percaya bahwa Muhammad nabi, akalnya sudah tidak bisa berfikir jernih. Jika akal Muslim dapat berfikir jernih, dengan mudah Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi sudah dilempar ke tong sampah.  Muslim tidak mungkin berfikir jernih selama percaya “Muhammad orang yang sangat mulya yang dapat menjadi contoh yang baik dan patut ditiru oleh semua kaum muslimin”

Untuk melihat bahwa Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB, sesungguhnya sangat mudah, baca Alquran dengan benar. Di dalam Alquran dijelaskan bahwa Muhammad, merampok, Muhammad hidup dari harta  rampasan, Muhammad membunuh, Muhammad birahi kepada istri anak angkatnya  sendiri, Muhammad memperlakukan istri-istrinya seperti ladang bercocok penis, dan masih banyak lagi KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi.

Kita harus terus memberitahukan kepada tokoh Indonesia, bahwa ikut menyebarkan KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam berarti ikut MENDUNGUKAN dan MEMBIADABKAN bangsa.

No comments:

Post a Comment