Thursday 18 October 2012

Moral conveyed by veiled Muslim Women?, Day-55 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man


Today is the 55th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

What are doing the Muslims who still dare to peddle Islam as a religion can be compared with apples that fall on the shit. People who have seen that Apple is on the shit would not want to buy it, because Apple was already UNCLEAN. But those who live in ignorance and barbarism of Islam tried to shut down shit under the Apple so as not to be seen and not smelled. Consider the following activities.

Grand final of World Muslimah Beauty 2012 was held in Hall B, Jakarta Convention Center, Saturday (15/09/2012). Founder World Muslimah Beauty said, "The event is also a barometer of the inauguration of universal Muslim ambassadors who can be role models of women in the world in carrying out Islamic sharia." TRIBUNNEWS.COM, JAKARTA

What Moral is conveyed by veiled Muslim Women? The answer has to be seen in the Koran, because the command to use veil written in the Koran and that command was addressed to the wives of Muhammad and how the moral of Muhammad's wives are also included in the Koran. Let's read the Koran.

Letter of Al-Ahzab verse 37. So when Zaid had ended the needs of his wife (divorce), We marries you and him that there is no objection for believers to (marry) the wives of their adopted sons, when the adopted son has completed his need than his wife.

This verse is an honest recognition of Muhammad who tried to defend himself that his savage action was not wrong. The events began when Muhammad entered the home of his adopted son Zaid. But Zaid was not home and there was only Zaid's wife named Zainab who is actually still Mohammed's nephew. Seeing Zainab was lying in his room in a uncomplete outfit, lust of sex of Muhammad suddenly rose. The young woman was not disturbed. But after being informed by his wife, Zaid who knows himself, soon divorced Zainab who immediately taken by Muhammad to add the collection of his wives so the number became five, exceeding the rules of a verse in the Koran he had made by himself, men allowed to may possess four wives.

Moral messages delivered by Zainab, a woman must be willing to leave the bed of foster child to move to the bed of foster father and sharing a penis with four other women.

Many people are not aware of women's moral message contained in the Koran, look at the picture of veiled woman (next to ambassador of universal Muslim Women) that I took from the twiter account of a member of the House of Representatives. With veil this members of the House of Representatives is involved fooling and uncivilising the nation.

As a person of influence, this lady a members of the House of Representatives should dare to explain to all women in Indonesia, what exactly the moral message delivered by veiled women in the Koran so that its presence as a representative of the people to educate and develop the nation.

 ***

Pesan Moral yang disampaikan Muslimah berjilbab, Hari ke-55 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Hari ini adalah hari ke-55 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

Apa yang dilakukan oleh Muslim yang masih berani menjajakan Islam sebagai agama dapat diibaratkan dengan buah Apel yang jatuh ke atas TAI. Orang yang sudah melihat bahwa Apel itu ada di atas TAI pasti tidak akan mau membelinya, karena Apel itu sudah NAJIS. Tetapi mereka yang hidup di dalam KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam berusaha menutup TAI di bawah Apel agar tidak terlihat dan tidak tercium baunya. Perhatikan kegiatan berikut.

Grand final World Muslimah Beauty 2012 dilangsungkan di Hall B, Jakarta Convention Center, Sabtu (15/9/2012). Founder World Muslimah Beauty mengungkapkan, "Ajang ini juga menjadi barometer pengukuhan adanya duta muslimah sejagat yang bisa jadi panutan para perempuan di dunia dalam menjalankan syariah Islam." TRIBUNNEWS.COM, JAKARTA

Moral apa yang disampaikan oleh Muslimah berjilbab? Jawabannya harus dilihat di Alquran, karena perintah berjilbab ada di Alquran dan perintah itu ditujukan kepada Istri-istri Muhammad dan bagaimana moral istri-istri Muhammad juga dicantumkan di dalam Alquran. Mari kita baca Alquran.

Surat Al Ahzab ayat 37. Maka tatkala Zaid telah mengakhiri keperluan terhadap istrinya, Kami kawinkan kamu dengan dia supaya tidak ada keberatan bagi orang mukmin untuk mengawini isteri-isteri anak-anak angkat mereka, apabila anak-anak angkat itu telah menyelesaikan keperluannya daripada isterinya.
Ayat tesebut adalah pengakuan jujur dari Muhammad yang berusaha membela diri bahwa tindakannya yang BIADAB tidak salah. Kejadiannya bermula ketika Muhammad masuk ke rumah anak angkatnya Zaid. Tetapi Zaid tidak ada di rumah dan yang ada hanya istri Zaid yang bernama Zainab yang sesungguhnya masih keponakan Muhammad juga. Melihat Zainab sedang berbaring di kamarnya dalam busana tidak lengkap, birahi Muhamamd langsung bangkit. Perempuan muda itu memang tidak diganggu. Tetapi setelah mendapat informasi dari istrinya, Zaid yang tahu diri, langsung menceraikan Zainab yang serta merta diambil oleh Muhammad sebagai tambahan terhadap koleksi istri-istrinya sehingga jumlahnya menjadi lima, melebihi aturan ayat di dalam Alquran yang sudah dibuatnya sendiri, bahwa laki-laki boleh mempunyai empat istri.
Pesan Moral yang disampaikan oleh Zainab, menjadi perempuan harus bersedia meninggalkan ranjang anak angkat untuk pindah ke ranjang bapak angkat dan berbagi satu penis dengan empat perempuan lainnya.

Banyak orang tidak sadar pesan moral perempuan yang tercantum di dalam Alquran, perhatikan gambar wanita berjilbab (di sebelah duta Muslimah sejagad) yang saya ambil dari akun twiter seorang anggota DPR-RI.  Dengan berjilbab anggota DPR-RI ini ikut mendungukan dan membiadabkan bangsa.

Seharusnya sebagai orang yang berpengaruh,  wanita terhormat yang menjadi anggota DPR-RI ini  berani menjelaskan kepada kaum perempuan  di Indonesia apa sebenarnya pesan moral yang disampaikan oleh wanita berjilbab yang ada di dalam Alquran sehingga kehadirannya sebagai wakil rakyat dapat mencerdaskan dan membangun bangsa.

No comments:

Post a Comment