Saturday 13 October 2012

Savage murder at UNM, Day-50 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man


Savage murder at UNM, Day-50 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man,

Today is the 50th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

Yesterday I was busy had no time to post, let us continue informing the public that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet is only a fool savage human being, until Islam vanished from the earth. Consider the following news.

REPUBLIKA.CO.ID, MAKASSAR - Two students of the Faculty of Engineering, State University of Makassar (UNM) was stabbed to death at the Hospital Haji Makassar, South Sulawesi. Stabbing was allegedly done by their "peer" from the UNM School of Art on Thursday (11/10).

The incident began when the two victims were about to see their colleagues affected by arrows after brawl at Campus II Parangtambung Thursday. See there are two "enemies", dozens of students were immediately swarmed and some of them were issued badik (traditional weapon like knife) and stabbed the two victims named Rezki Munandar (23) and Herianto (23) class 2008 UNM School of Automotive Engineering, blindly. Once satisfied, the students of the Faculty of Arts immediately leave the premises.

UNM student brawl wounded 11 people, 9 people from the Faculty of Engineering and 4 students from the Faculty of Arts. Two four-wheeled vehicles were burned and two were severely damaged.

Savagely murder took place at the Hospital HAJJ. Why Students who will be the leader of the nation did act of ignorant and barbaric?

Look at pictures of mosque in UNM Campus. Since mosques built in Schools and Campuses, the Students do not become good human being but instead often did ignorant and barbaric actions. It is time for this nation dare say SHUT Mosque in Schools and Campuses, change its function into a creative space for arts activities that build a culture of the nation.

***

Pembunuhan BIADAB di UNM, Hari ke-50 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Hari ini adalah hari ke-50 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

Karena kesibukan, kemarin saya tidak sempat posting, mari kita teruskan memberitahukan masyarakat luas bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi hanya menusia DUNGU yang BIADAB, sampai Islam hilang dari muka bumi. Perhatikan berita berikut.

REPUBLIKA.CO.ID, MAKASSAR -- Dua orang mahasiswa Fakultas Teknik Universitas Negeri Makassar (UNM) tewas ditikam di Rumah Sakit Haji Makassar, Sulawesi Selatan. Penikaman itu diduga kuat dilakukan oleh "rekan" mereka dari Fakultas Seni UNM, Kamis (11/10).

Kejadian ini bermula ketika kedua korban hendak menjenguk rekan mereka yang terkena anak panah usai tawuran di Kampus II Parangtambung, Kamis. Melihat ada dua orang "musuhnya", puluhan mahasiswa itu langsung mengeroyok dan beberapa diantara mereka mengeluarkan badik dan menikam kedua korban yang bernama Rezki Munandar (23) dan Herianto (23) angkatan 2008 Fakultas Teknik Otomotif UNM, dengan membabi buta.  Setelah puas,  mahasiswa yang di duga dari Fakultas Seni langsung meninggalkan lokasi.

Korban luka tawuran mahasiswa UNM sebanyak 11 orang, 9 orang dari Fakultas Teknik dan 4 orang mahasiswa dari Fakultas Seni. Empat kendaraan roda Dua dibakar dan dua mengalami kerusakan parah.

Pembunuhan BIADAB itu terjadi di Rumah Sakit HAJI. Mengapa Mahasiswa yang akan menjadi pempimpin bangsa melakukan perbuatan yang DUNGU dan BIADAB?

Perhatikan gambar mesjid yang ada di Kampus UNM. Sejak mesjid-mesjid dibangun di sekolah dan kampus, Pelajar dan Mahasiswa tidak menjadi manusia yang semakin baik tetapi malah sering melakukan tindakan yang DUNGU dan BIADAB. Sudah saatnya bangsa ini berani mengatakan TUTUP Mesjid di Sekolah dan Kampus, ubah fungsinya menjadi ruang kreatif tempat melakukan kegiatan kesenian yang membangun budaya bangsa.

No comments:

Post a Comment