Monday 1 October 2012

Day-38 awakening awareness, Muhammad only a dumb savage man, Islam is like a two-headed snake


Today is the 38th day after confirmation by Minister of CIT (by not answering questions) spread the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man, does not violate the ITE-Law and broadly appeal that Islam should be removed gradually from Indonesia through peaceful means, untill today no one protested. Even on August 27 Minister of Law and Human right said discourse on the internet should be faced with as well argued to healthy democratic.

While the Indonesian leader who sell stupid and barbaric teachings of Muhammad illiterate Arab who claimed prophet keep silent, dare not to open and civilized discussion about the real Muhammad, proof that Islam is behind the acts of terrorism increasingly revealed.

Detachment 88 Anti-Terror Police made arrests of a number of terrorist suspects in Solo, Central Java. Head of the National Counter-Terrorism Agency, Ansyaad Mbai, at the Parliament Building, Jakarta, Monday (01/10/2012) night, said, "Do not know why Solo a place conducive for terrorist suspects. But clearly there are many spiritual mentors who teach this country is evil, the state same as infidel."

Islam is like a two-headed snake, the head of the "Good" that give HONEY acted as spiritual teachings, while the other, the head of "Wicked" which squirting POISON, teach ignorance and savagery: rob, kill, and womanizing. A lot of people wrong in combating the spread of ignorance and barbarity of Islam, which is stroked the head of "Good" hoping the head of "Wicked" weakened.

The leader of Spirituality of Indonesia, yesterday criticizing the Christians and Hindus who do not want to participate in building the spirit of pluralism while praising Islam who always eager to show love peace and love pluralisme. My comment is simple: "As long as they witness that Muhammad illiterate Arab is the prophet, crap with pluralism."

Likewise, Muslims who claim to Liberal, obviously dumb and LIE, because of the teachings of Muhammad which are stupid and barbaric do not recognize the word pluralsime and liberal, all Muslims must bow to the will of Allah hu Barbar and His Apostle  who teach the ignorant and savage to cut to the head of heathen. That many Muslims do not behead the head of infidels but join in Spiritual Indonesia activities only the head of "Good" is shown but if there is an opportunity to head of "Wicked" will be in action.

Because I said Muhammad illiterate Arab who claimed prophet only a stupid barbaric human, many Muslims ask, "What religion do you recommend instead of Islam."

Although I've baptized to be Catholic, but I never advise people to be Catholic and do not ever want to say Catholic better than Islam. Many of my brothers and sisters are Muslim and I never recommend them to Catholicism. Please note that is not possible, they who is not Catholic Priest allowed to get influences in Catholic community moreover gain profits especially since the Catholic Church has a very strict organization and work very effectively under the Supreme Commander whose command is obeyed. Also please note, I am not interested in becoming a spiritual teacher, I am never going to be religious leader but what I try is to remove the ignorance and savagery of the community.

Therefore, we must broke the head of "Wicked" of Islam, that consequently the head of "Good" will be dead too no need regrettable. Destroying the head of "Wicked" of Islam does not mean  fighting the radical Islam, because if there are crimes of radical Muslims should be a police matter. What we need to do together explain extensively about the teachings of "Wicked" that comes from Mohammed illiterate Arab who claimed prophet. Explaining widely that there is no book of God.

It should also be realized that my explanation there is no book of God is not favored by Catholics and Christians. They fear their Christian faith eroded because many Catholics and Christians also believe that the Bible is the book of Allah, even though it was clear the Gospels were written by four human beings and many Catholics Priest writes book explaining that both the Old and the New Testament was written by man.

If people can already see that the main source of ignorance and savagery of Islam is believe that Muhammad illiterate Arab who is stupid and barbaric is prophet, to remove the ignorance and barbarism of Islamic from society is very easy, let explain that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet according to the Koran only a dumb savage man.

Let us together remove the ignorance and barbarism of Islam from the society.
***

Hari ke-38 bangkitnya kesadaran Muhammad hanya manusia DUNGU yang BIADAB, Islam seperti ular berkepala dua

Hari ini adalah hari ke-38 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) menyebarluaskan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE dan himbauan secara luas agar Islam dihapus secara bertahap dari Indonesia melalui jalan damai, hingga hari ini tidak ada yang protes. Bahkan pada tanggal 27 Agustus Menkumham mengatakan wacana di internet harus dihadapi dengan wacana juga untuk menyehatkan demokrasi.

Sementara tokoh Indonesia yang menjual ajaran DUNGU dan BIADAB dari Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi BUNGKAM tidak berani berdiskusi terbuka dan beradab tentang Muhammad yang sebenarnya, bukti bahwa ajaran Islam berada di balik aksi terorisme semakin terungkap.

Densus 88 Anti Teror Polri melakukan penangkapan terhadap sejumlah terduga teroris di Solo, Jawa Tengah. Kepala Badan Nasional Penanggulangan Terorisme, Ansyaad Mbai, di Gedung DPR, Jakarta, Senin (1/10/2012) malam, mengatakan, “Tidak tahu mengapa Solo menjadi tempat kondusif bagi terduga teroris. Tetapi yang jelas disitu masih banyak mentor-mentor spiritual yang mengajarkan negara ini togut, negara sama dengan kafir."

Islam memang seperti ULAR BERKEPALA DUA, satu kepala “Baik” yang menebarkan MADU berlagak seperti ajaran spiritualitas, sedangkan kepada satunya, yaitu kepala “Jahat” menyemprotkan RACUN mengajarkan KEDUNGUAN dan KEBIADABAN: merampok, membunuh, dan main perempuan. Banyak orang salah dalam memberantas KEDUNGUAN dan KEBIADABAN yang ditebarkan Islam, yaitu mengelus kepada “Baik” berharap kepada “Jahat” melemah.

Pemimpin Spiritualitas Indonesia kemarin mengkritik orang Kristen dan Hindu yang tidak mau berpartisipasi dalam kegiatan membangun semangat pluralisme sambil memuji yang Islam yang selalu bersemangat menunjukkan cinta damai dan cinta pluralisme. Komentar saya sederhana, “Selama mereka bersaksi Muhammad Arab buta huruf adalah nabi, omong kosong dengan pluralisme.”

Demikian juga Muslim yang mengaku Liberal, jelas DUNGU dan BOHONG, karena ajaran Muhammad yang DUNGU dan BIADAB tidak mengenal kata pluralsime dan liberal, semua Muslim harus tunduk patuh pada kehendak Allah hu Barbar dan rasulnya yang DUNGU dan BIADAB yang mengajarkan penggal kepada kafir. Bahwa banyak Muslim tidak memenggal kepala kafir melainkan ikut kegiatan Spiritual Indonesia itu hanya kepada “Baik” yang ditunjukkan dan jika ada kesempatan kepada “Jahat” akan beraksi.

Karena saya mengatakan Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi hanya  manusia DUNGU yang BIADAB, banyak Muslim bertanya, “Agama apa yang saudara rekomendasikan sebagai ganti Islam.”

Walaupun saya pernah dipermandikan menjadi Katolik, tetapi saya tidak pernah menganjurkan orang menjadi Katolik dan tidak pernah mau mengatakan Katolik lebih baik dari Islam. Saudara saya banyak yang Muslim dan saya tidak pernah menganjurkan mereka menjadi Katolik. Perlu diketahui tidak mungkin mereka yang bukan Pastor dapat berpengaruh di kalangan umat Katolik apalagi menangguk keuntungan karena Gereja Katolik mempunyai organisasi yang sangat ketat dan bekerja sangat efektif di bawah Panglima Tertinggi yang perintahnya dipatuhi. Juga perlu diketahui, saya tidak berminat menjadi guru spiritual, saya tidak pernah akan menjadi tokoh agama tetapi yang saya usahakan adalah menghapus KEDUNGUAN dan KEBIADABAN dari tengah masyarakat.

Karena itu, yang harus kita pukul adalah kepala “Jahat” dari Islam, bahwa akibatnya kepala “Baik” akan ikut mati tidak perlu disesalkan. Memukul kepala “Jahat” dari Islam bukan memerangi kaum radikal Islam, karena jika ada tindakan kriminal yang dilakukan radikal Muslim harus menjadi urusan polisi. Apa yang perlu kita lakukan bersama adalah memberi penjelasan secara luas tentang ajaran “Jahat” yang berasal dari Muhammad Arab buta huruf  yang mengaku nabi. Menjelaskan secara luas bahwa tidak ada kitab dari Tuhan.

Perlu juga disadari bahwa penjelasan saya tidak ada kitab dari Tuhan juga tidak disukai oleh kalangan Katolik dan Kristen. Mereka takut iman kristen mereka tergerus karena banyak orang Katolik dan Kristen juga percaya bahwa Injil adalah kitab dari Allah, walaupun sudah jelas Injil ditulis 4 manusia biasa dan sudah banyak Pastor menulis buku yang menjelaskan bahwa baik Perjanjian Lama maupun Perjanjian Baru ditulis oleh manusia..

Jika masyarakat sudah dapat melihat bahwa sumber utama dari KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam adalah percaya bahwa Muhammad Arab buta huruf yang DUNGU dan BIADAB adalah nabi, untuk menghapus KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam dari tengah masyarakat sangat mudah, jelaskan bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Mari kita bersama-sama menghapus KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam dari tengah masyarakat.
  
  



No comments:

Post a Comment