Monday 27 August 2012

Day-3 awakening awareness, Muhammad illiterate Arab who claimed prophet only a dumb savage man


(Dalam bahasa Indonesia di bawah)

Today is 3rd day after we got a confirmation of the Minister of CIT (by not answering the questions asked) that spreading the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a dumb savage man, does not violate the ITE-Law.

Untill this day an appeal broadly disseminated that Islam gradually through peaceful means must leave Indonesia still no protest even Minister of Law and Human Right yesterday (despite speaking in other matter) said what's on the internet social media a discourse and encouraged merely responded with arguments hoping  democracy can flourish.

We already saw by ourselves not one Muslim leaders in Indonesia who want and dare to argue openly and civilized, refute that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet only a fool savage man.

If it clearly can not be denied in an open and civilized that the content of Islam just ignorance and savagery that comes from Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, we must have the courage to save the state fund reached 41 trillion in the next budget for funding projects to improve the welfare of the people.

Meanwhile, our friends who do retweet increased in number so the development of the movement to remove Islam from Indonesia peacefully increasingly widespread. In the coming days we will see more of our friends who actively participate in spreading the news that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet, according to the Koran only a fool savage man.
 
Further information please read:
http://www.amazon.com/Six-Ways-Toward-Apollinaris-Darmawan/dp/1612047084
***

Hari ke-3 bangkitnya kesadaran Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Hari ini hari ke-3 sesudah ada konfirmasi dari Menkominfo (dengan tidak menjawab pertanyaan yang diajukan) bahwa menyebarluaskan berita bahwa  Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB, tidak melanggar UU ITE.

Sampai hari ini himbauan secara luas bahwa Islam secara bertahap melalui jalan damai harus hilang dari Indonesia tetap tidak ada yang protes bahkan Menkumham kemarin (walaupun bicara dalam masalah lain) mengatakan apa yang ada di media sosial internet hanya wacana dan dianjurkan ditanggapi dengan adu argumentasi sehingga demokrasi dapat berkembang.

Kita sudah melihat sendiri tidak ada satu pun tokoh Islam di Indonesia yang mau dan berani membantah secara terbuka dan beradab, bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Jika sudah jelas tidak dapat dibantah secara terbuka dan beradab bahwa isi ajaran Islam hanya KEDUNGUAN dan KEBIADABAN yang berasal dari Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, kita  harus berani menyelamatkan uang negara yang mencapai 41 triliyun pada APBN mendatang agar digunakan untuk proyek meningkatkan kesejahteraan rakyat.

Sementara itu teman-teman yang melakukan retweet semakin banyak sehingga perkembangan gerakan menghapus Islam dari Indonesia secara damai semakin meluas. Di hari-hari mendatang kita akan melihat lebih banyak lagi teman-teman yang ikut aktif menyebarkan berita bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi, menurut Alquran hanya manusia DUNGU yang BIADAB.

Informasi lebih lanjut silahkan baca:

No comments:

Post a Comment