Sunday 20 January 2013

Tell to whom deliver greetings in Arabic as traitors to the nation , the 85th day after Video The End of Islam

Today is 85th days after my Video titled The End of Islam disseminated, apparently none of the Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Do not doubt let's continue spreading the video until Islam vanished from the earth. Consider the following developments.

Watch the news in Indonesia, the leader who dared to speak about Islam began to decrease, and the Islamic leaders who dare to say Islam is a religion of peace practically is no longer, Din Syamsuddin, Minister for Religious Affairs, Said Aqil Siraj can not argue that the content  of Islam is only ignorance and barbarity.

Let's continue to urge leaders who still deliver greetings in Arabic to be proud of greetings in Indonesian language, and to those who can not be encouraged, tell them firmly greetings in Arabic is a traitor of the nation, in order Islam to be quickly disappear from Indonesia.

 
 ***

Katakan kepada yang mengucapkan salam dalam bahasa Arab sebagai penghianat bangsa, hari ke-85 setelah Vidio Akhir dari Islam

Hari ini adalah hari ke-85 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam saya sebarluaskan, ternyata tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi. Perhatikan perkembangan berikut.

Perhatikan pemberitaan di Indonesia, pemimpin yang berani berbicara tentang Islam mulai berkurang, dan tokoh Islam yang berani mengatakan Islam agama damai praktis sudah tidak ada lagi, Din Syamsuddin, Menteri Agama, Said Aqil Siraj tidak bisa membantah bahwa isi Islam hanya KEDUNGUAN dan KEBIADABAN.

Ayo terus himbau pemimpin Indonesia yang masih mengucapkan salah dalam bahasa Arab agar bangga memberi salam dalam bahasa Indonesia dan kepada mereka yang tidak dapat dihimbau, katakan dengan tegas bahwa mengucapkan salam dalam bahasa Arab adalah penghianat bangsa, agar Islam cepat hilang dari Indonesia.

No comments:

Post a Comment