Monday 19 November 2012

MUI still voicing barbarity of Islam, the 18th day after Video The End of Islam


Today is 18th days after my Video titled The End of Islam disseminated, apparently none of the Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Do not doubt let's continue spreading the video until Islam vanished from the earth. Consider the following developments.

Three days ago I wrote, "I would say the verse just ignorant and barbarous ravings of Muhammad an illiterate Arab who claimed prophet. Do I desecrate Islam? Will I be taken to court by the MUI? If the MUI lack of evidence that I said Islam is vile please video clip in Youtube below use as evidence.

Apparently to this day the MUI that threatens wrong interpretation of the Qur'an will be brought to justice not DARE take what I wrote to the court, whether the MUI become civilized?

Absolutely not, MUI who has ever sent Arswendo to jail is the same MUI who strive to spread ignorance and barbarity of Islam. The difference, in the past MUI can utilize law enforcement of  Indonesia to run the barbarity of Islam and now that civilization of Indonesia has advanced, MUI and Islam in Indonesia can no longer abuse the law enforcement of Indonesia for Islamic barbarity. Institution of laws that is still abused by Islam through the hands of Mahfud MD is the Constitutional Court and definitely the abuse will end after the term of Mahfud MD ended.

This development is very good, a sign of Islam in Indonesia would sink swallowed by the progress of civilization of Indonesia, ignorance and barbarism of Islam will continue to be dismantled and no longer can be defended.



 ***

MUI tetap menyuarakan kebiadaban Islam, hari ke-18 setelah Vidio Akhir dari Islam

Hari ini adalah hari ke-18 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam saya sebarluaskan, ternyata tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi. Perhatikan perkembangan berikut.

Tiga hari yang lalu saya tulis, “Saya katakan ayat itu hanya OCEHAN DUNGU dan BIADAB dari Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi. Apakah saya menodai Islam? Apakah saya akan dibawa ke pengadilan oleh MUI? Jika MUI kurang bukti bahwa saya mengatakan Islam memang hina silahkan vidio clip berikut yang ada di Youtube dijadikan bukti,

Ternyata hingga hari ini MUI yang mengancam penafsiran salah tentang Alquran  akan dibawa ke pengadilan tidak BERANI membawa apa yang saya tulis ke pengadilan, apakah MUI sudah beradab?

Sama sekali tidak, MUI yang pernah menyebabkan Arswendo mendekam di penjara tetap MUI yang sama yang berjihad menyebarkan kedunguan dan kebiadaban Islam. Bedanya pada waktu dulu MUI dapat memanfaatkan penegak hukum Indonesia untuk menjalankan KEBIADABAN Islam dan sekarang karena peradaban Indonesia sudah maju, MUI dan Islam di Indonesia tidak dapat lagi menyalahgunakan penegak hukum Indonesia untuk kepentingan KEBIADABAN Islam. Institusi hukum yang masih disalahgunakan oleh Islam adalah Mahkamah Konstitusi melalui tangan Mahfud MD dan pasti penyalahgunaan itu akan berakhir setelah masa jabatan Mahfud MD berakhir.

Ini perkembangan sangat baik, menjadi tanda Islam di Indonesia pasti tenggelam ditelan oleh kemajuan peradaban Indonesia, KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam akan terus dibongkar dan tidak akan ada lagi yang dapat menghalangi.

No comments:

Post a Comment