Wednesday 20 February 2013

Explain that Muhammad was ignorant and savage beside in words also with cartoon, the 118th day after Video The End of Islam


Today is 118th days after my Video titled The End of Islam disseminated, apparently none of the Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Do not doubt let's continue spreading the video until Islam vanished from the earth. Consider the following developments.

Stockholm - Swedish artist Lars Vilks who once described the Prophet Muhammad, will again make the same painting. The painting will be published in an exhibition this year. "It's important to continue because if you give in to threats and backwards, you have abandoned the principles of democracy," said Lars Vilks as reported by AFP on Thursday (21/02/2013). 

Muslims who have for too long lived in ignorance and barbarism of Islam are difficult to accept the explanation that Muhammad was illiterate people who are ignorant and barbaric, and cartons role becomes important to show who the real Muhammad. Let's make a rollicking cartoons of Muhammad.

 

 ***


Jelaskan bahwa Muhammad DUNGU dan BIADAB selain dengan kata-kata juga dengan kartun, hari ke-118 setelah Vidio Akhir dari Islam

Hari ini adalah hari ke-118 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam saya sebarluaskan, ternyata tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi. Perhatikan perkembangan berikut.

Stockholm - - Seniman Swedia Lars Vilks yang pernah menggambarkan sosok Nabi Muhammad kembali akan membuat lukisan yang sama. Lukisan tersebut akan dipublikasikan
dalam sebuah pameran dalam tahun ini. "Sangat penting untuk melanjutkan karena jika Anda menyerah pada ancaman dan mundur, Anda telah meninggalkan prinsip demokrasi," kata Lars Vilks seperti diberitakan AFP, Kamis (21/2/2013).

Muslim yang sudah terlalu lama hidup dalam KEDUNGUAN dan KEBIADABAN Islam sulit menerima penjelasan bahwa Muhammad adalah manusia buta huruf yang DUNGU dan BIADAB dan peranan karton menjadi penting untuk menunjukkan  siapa sebenarnya Muhammad. Ayo kita beramai-ramai bikin kartun Muhammad.

http://youtu.be/ag41ZJb-AQU8

No comments:

Post a Comment