Saturday 27 April 2013

Collapse process of Islam in Indonesia continues to move and will be more faster, day-51 after 1000 viewer


Today is day 51 after Vidio titled The End of Islam viewed by 1000 viewer and no single Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Let's not doubt to continue spreading that vidio until Islam vanished from the earth and note the following developments.

To this day my twitter account Darmawan @ hikdun which continue inform various information that Islam is not a religion but a false teaching just groveling Allah hu Barbar who is ignorant and savage still continue to be read by a lot of people (thanks twitter).

MUI which ever have motivated a heresy court to punish Arswendo 5 years in prison now sitting nervously in the office waiting for the total collapse of Islam in Indonesia, MUI has no teeth any longer and had not dared to speak out when Islamic teachings is said dumb savages.

Muslim who threaten will bring to justice has not appeared again and there are still only a handful of low level Muslims which its  writing adds to the evidence that Islam fooling and uncivilising its people.

Although it has been proved that the terrorist who detonates the bomb was Muslim, Muslim leaders still dare to say Islam does not teach terrorism. But when I explained that Muhammad illiterate Arab who claimed prophet is barbaric terrorists, Din Syamsuddin do not dare argue, see http://sixwaystowardgod.blogspot.com/2012/09/day-18-waiting-din-syamsuddin-dare-to.html


Continue follow its development Islam inevitably will collapse and Islam has to be removed from Indonesian so that this nation can rise to be glorious nation.



 ***

Proses keruntuhan Islam di Indonesia terus bergerak dan akan semakin cepat , hari ke-51 setelah 1000 viewer.

Hari ini adalah hari ke-51 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam dilihat oleh 1000 viewer dan  tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi dan perhatikan perkembangan berikut.

Sampai hari ini akun twitter saya Darmawan @ hikdun yang terus memberitahukan berbagai informasi bahwa Islam bukan agama melainkan hanya ajaran sesat nyembah2 Allah hu Barbar yang DUNGU dan BIADAB masih terus dibaca banyak orang (terima kasih twitter).

MUI yang pernah menggerakkan pengadilan sesat menghukum Arswendo 5 tahun penjara sekarang duduk gelisah di kantor menanti keruntuhan total Islam di Indonesia, MUI sudah tidak punya gigi dan sudah tidak berani bersuara ketika Islam dikatakan ajaran DUNGU yang BIADAB.

Muslim yang menggeretak akan membawa ke pangadilan sudah tidak muncul lagi dan yang masih ada hanya segelintir Muslim keroco yang dari tulisannya menambah bukti bahwa Islam mendungukan dan membiadabkan umatnya.

Walaupun sudah terbukti bahwa teroris yang meledakan bom adalah Muslim, tokoh Islam masih berani mengatakan Islam tidak mengajarkan terorisme. Tetapi ketika saya jelaskan bahwa Muhammad Arab buta huruf yang mengaku nabi adalah Teroris BIADAB, Din Syamsuddin tidak berani membantah lihat http://sixwaystowardgod.blogspot.com/2012/09/day-18-waiting-din-syamsuddin-dare-to.html

Ikuti terus perkembangannya Islam pasti runtuh dan Islam harus dihapus dari Indonesia agar bangsa dan negara ini dapat bangkit menjadi bangsa yang jaya.

No comments:

Post a Comment