Tuesday 9 April 2013

Artist Shinta Bachir CHEATED by Allah hu Barbar ask for soul mate to Mecca, day-33 after 1000 viewer

Today is day 33 after Vidio titled The End of Islam viewed by 1000 viewer and no single Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Let's not doubt to continue spreading that vidio until Islam vanished from the earth and note the following developments.

Jakarta - Artis Shinta Bachir will travel to Mecca to perform pilgrimage. Movie stars 'Ghost Island 3' it will go along with her ​​family. To detikhot, Tuesday (09/04/2013) she said, "To be sure, especially prayer for mercy. I also wanted to ask given the soul mate there."

It is very clear Shinta Bachir is a CHEATING victim of Islam and the cheating is known to many people, but why is the government allowing its people to be CHEATED by Islam and why Consumer Protection Agency keep silent?

Where is the deception?

Pray for a mate is not necessary to Mecca, can be done in Indonesia, even in own home because God is everywhere even inside oneself.

Shinta Bachir go to Mecca'm ask for soul mate obviously duped by Islam which teaches that Kabah is the home of Allah hu Barbar.

3:96. Indeed the first house built for the (place of worship) man, Baitullah is that in Mecca the blessed and a guidance for all mankind.

Compare Kabah to Borobudur which made ​​by humans and it is clear that Barobudur is much more beautiful than Kabah, it means Allah hu Barbar is very stupid can not afford to make the sacred building better than humans.

Muslims who remain believe that Allah hu Barbar is living in Mecca, also proof that Allah hu Barbar very Stupid because in this day humans are able to communicate by phone and internet but Allah hu Barbar can not and do not want to learn the internet so that Muslims still have to come to Allah hu Barbar physically.

 
 ***

Artis Shinta Bachir kena TIPU Allah hu Barbar minta jodoh ke Mekah, hari ke-33 setelah 1000 viewer.

Hari ini adalah hari ke-33 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam dilihat oleh 1000 viewer dan  tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi dan perhatikan perkembangan berikut.

Jakarta - Artis Shinta Bachir akan bertolak ke Mekah untuk menjalankan ibadah umroh. Bintang film 'Pulau Hantu 3' itu akan berangkat bersama dengan keluarganya. Kepada detikHOT, Selasa (9/4/2013) ia mengatakan, "Yang pasti terutama doa minta ampun. Aku juga mau minta diberi jodoh di sana."

Sudah sangat jelas Shinta Bachir adalah korban PENIPUAN Islam dan penipuan itu diketahui orang banyak, tetapi mengapa pemerintah membiarkan rakyatnya DITIPU oleh Islam dan mengapa Lembaga Perlindungan Konsumen diam saja?

Di mana letak Penipuannya?

Berdoa minta jodoh tidak perlu ke Mekah, dapat dilakukan di Indonesia bahkan di rumah sendiri karena Tuhan ada di mana-mana bahkan ada di dalam diri sendiri.

Shinta Bachir pergi ke Mekah minta jodoh jelas ditipu oleh Islam yang mengajarkan bahwa Kabah adalah rumah Allah hu Barbar

3:96. Sesungguhnya rumah yang mula-mula dibangun untuk (tempat beribadat) manusia, ialah Baitullah yang di Mekah yang diberkahi dan menjadi petunjuk bagi semua manusia.

Bandingkan Kabah dengan Borobudur yang dibuat oleh manusia dan tampak jelas bahwa Barobudur jauh lebih hebat dibanding Kabah, artinya Allah hu Barbar memang sangat DUNGU tidak mampu  membuat bangunan suci yang lebih baik dibanding buatan manusia.

Muslim yang tetap percaya bahwa Allah hu Barbar tinggal di Mekah, juga membuktikan Allah hu Barbar sangat DUNGU karena di jaman sekarang manusia sudah dapat berkomunikasi lewat telepon dan internet tetapi Allah hu Barbar tidak bisa dan tidak mau belajar internet sehingga Muslim masih harus menghadap Allah hu Barbar secara fisik.



No comments:

Post a Comment