Wednesday 15 May 2013

Koran the holy book for the Islamic TERRORIST not for people who want to live civilized, day-69 after 1000 viewer


Today is day 69 after Vidio titled The End of Islam viewed by 1000 viewer and no single Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Let's not doubt to continue spreading that vidio until Islam vanished from the earth and note the following developments.

Muslims in general have the Koran only to be as amulet kept in a place of honor in homes, holding should ablution first, then sit nicely chanting the verses out loud, the contents is not understood but told by Ustadz that the Koran is guidance of life its mean hold it something could be a life . One of a Muslim on twitter asked:

Me, "How do you know the name of Eve there in the Quran?"

Muslim, "That's true, and anyway I am a Muslim and I should read and understand the
Koran."

Me, "In which verse in the Quran called the name of Eve."

Muslim, "I am a teenager and I do not know the verse, but Eve is the wife of adam and adam is the first man, it's a reality."

Me, "Search in the Koran if not exist do trample that book which is imbecile and savage that  turns have fool you."

Muslim, "al-quran is true and obviously there is a name of Eve in al-quran, but I do not know its verse and letter."

Me, "Search, ask Ustadz, ask MUI, ask Minister of Religion, if not exist do trample that book which is imbecile and savage until creamed."

Muslim, "My teacher is enough .. he knows where the letter and verse, I was even willing to look for it, if I have done my homework."

Commenting on my writing that the Koran is the book of rubbish, Muslim replied:

Muslim, "if there is no al quran how the way we live. al quran is guidance of life."

Me, "you do not know the true contents of the Koran, the Koran is guidance to be TERORIST, to live well do not need religion."

Muslim, "HEY,, TERRORIST is not the mistake of AL QURAN, the wrong is the man who teach  ..why YOU insult ISLAM."

Me, "Islamic Terrorists understand the Koran better than you."


 ***

Al Quran kitab suci para TERORIS Islam bukan untuk manusia yang mau hidup beradab, hari ke-69 setelah 1000 viewer.

Hari ini adalah hari ke-69 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam dilihat oleh 1000 viewer dan  tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi dan perhatikan perkembangan berikut.

Muslim pada umumnya memiliki Quran hanya untuk dijadikan JIMAT disimpan di tempat terhormat di rumah, memegangnya harus Wudhu terlebih dahulu, duduk baik lalu melantunkan ayat-ayatnya dengan bersuara, isinya tidak dipahami tapi diceritakan Ustadz bahwa Quran adalah pegangan hidup artinya dipegang bisa jadi ada yang hidup. Salah seorang Muslim melalui twitter bertanya:

Saya, “Dari mana Anda tahu nama Hawa ada ada di Quran?”

Muslim, “Itulah kenyataan, lagi pula saya adalah seorang muslim dan semestinya saya membaca dan memahami al-qur'an”

Saya, “Di ayat berapa di Quran disebut nama Hawa”

Muslim, “saya masih remaja dan saya tidak mengetahui ayat itu, tapi hawa adalah istri adam dan adam adalah manusia pertama, itu kenyataan”

Saya, “Cari di Quran jika tidak ada injak2 kitab DUNGU&BIADAB itu ternyata telah MENIPU Anda”

Muslim, “al-qur'an itu benar dan jelas ada nama hawa di al-quran, tapi saya tidak mengetahui ayat dan surahnya”

Saya, “Cari, tanya Ustadz, tanya MUI, tanya Menteri Agama, jika tidak ada injak2 kitab DUNGU&BIADAB itu sampai LUMAT”

Muslim, “guru saya sudah cukup.. dia mengetahui dimana surah dan ayat tersebut, saya bahkan rela mencarinya, jika saya sudah menyelesaikan PR”

Mengomentari tulisan saya bahwa Quran kitab sampah, Muslim menjawab:

Muslim, “kalau tidak ada al quran gimana cara kita hidup . al quran adlah pedoman hidup”

Saya, “Anda ditipu Islam tak tahu isi Quran yg benar Quran pedoman jadi TERORIS, hidup baik tak perlu agama”

Muslim, “HEY,, TERORIS ITU BUKAN SALAH AL QURAN, ITU SALAH ORANG YANG NGAJAR.. KNPA ANDA MENGHINA ISLAM”

Saya, “Teroris Islam lebih paham Quran dibanding Anda”

No comments:

Post a Comment