Sunday 8 September 2013

If NU rejects called by me as stupid and barbaric organizations let discuss openly and civilized, day-62 after 1500 viewer


Today is day 62 after Vidio titled The End of Islam viewed by 1500 viewer and no single Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Let's not doubt to continue spreading that vidio until Islam vanished from the earth and note the following developments.

Due to my writing titled "NU is a stupid and barbaric organization saying Miss World does not fit the culture of Indonesia" there was Muslim who told that I insult NU.

My reply, "If NU objected please argue openly and civilized I am ready for it."


***

Jika NU nolak saya sebut Organisasi DUNGU dan BIADAB diskusikan terbuka & beradab, hari ke-62 setelah 1500 viewer.

Hari ini adalah hari ke-62 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam dilihat oleh 1500 viewer dan  tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi dan perhatikan perkembangan berikut.

Atas tulisan saya berjudul “NU Organisasi DUNGU dan BIADAB menyebut Miss World tak sesuai budaya bangsa Indonesia” ada Muslim yang mengatakan saya MENGHINA NU.

Saya jawab, “Jika NU keberatan silahkan bantah secara terbuka dan beradab saya siap menghadapinya.”


No comments:

Post a Comment