Thursday 6 June 2013

Statement of Mahfud MD "many thieves use the mask of religion" MISLEADING, day-94 after 1000 viewer


Today is day 94 after Vidio titled The End of Islam viewed by 1000 viewer and no single Indonesian Muslim leaders who deny or angry. Let's not doubt to continue spreading that vidio until Islam vanished from the earth and note the following developments.

Statement of Moh. Mahfud MD via twitter message misleading:

Many people talk of law but do not know the difference between law and law science. What's worse many thieves use the mask of religion.

Twitter messages belong to the public and the truth must be tested together. Because the message was delivered by a Mahfud MD who became a public figure, mistake of content of message may mislead the public and can be a problem of criminal if there is an element of FRAUD.

Because Mahfud MD is Muslim, the word religion in the twitter message certainly the intention is Islam and the thief in its twitter message likely means corruptor Muslim and possibly is directed to corruptor of procurement of Quran in the name of Islam committed crimes of corruption. In that message Mahfud MD tried to explain Islam is right and that corruptor Muslim is wrong.

To see whether the statement of Mahfud MD is true or false let's go take a look at the Quran and see the verses that show what is done by Muhammad the illiterate Arab since he claimed prophet.

See verse 48:20 Allah promised you much booty that ye may take, then hastened its spoils it for you.

That verse explains that Muhammad mobilize his followers to commit robbery to finance their lives in Yatrib. Muhammad did not teach virtue seek life with lawful way but instead teaches CRIME to live of ROBBERY.

See verse 4:24 is also forbidden to marry the woman you married, except slaves which ye have (God has ordained the law) as his statutes upon you. And lawful to you except such (ie) for wives with your wealth in marriage not to fornicate. Then the wives whom you enjoy (meddle) between them, give them their dowry (perfectly), as an obligation, and Nor why for you to something that you have each other to let go, after determining the dowry.

By yabbering that verse, Muhammad legalize adultery, Muhammad did not teach kindness but CRIMES.

See verse 8:12-13 cut their heads and strike off every fingertip them. Provisions) that it is so because they oppose Allah and His Messenger.

By yabbering that verse, Muhammad legalize the killing of people who did not want to follow his will and did not want to admit that he was a prophet.

If we understand the Quran properly be clear what is conveyed by Mahfud MD through his twiteer message is WRONG and likely to mislead the public that corruptor Muslim is wrong meanwhile they are just following the example of Muhammad who is stupid and barbaric.

It is recommend that such deception is not repeated by Mahfud MD, to be conducted an open and civilized discussion, Mahfud MD has to explain that his twitter message not wrong and I can explain that Islam is not a religion but an astray teaching groveling Allah hu Barbar which is stupid and savage.


***

Pernyataan Mahfud MD “banyak maling menggunakan topeng agama” MENYESATKAN, hari ke-94 setelah 1000 viewer.

Hari ini adalah hari ke-94 setelah Vidio berjudul Akhir dari Islam dilihat oleh 1000 viewer dan  tidak ada satu pun tokoh Islam Indonesia yang membantah atau marah. Ayo jangan ragu lagi terus sebarkan vidio tersebut sampai Islam hilang dari muka bumi dan perhatikan perkembangan berikut.

Pernyataan Moh. Mahfud MD melalui pesan twitter menyesatkan:

Banyak orang bicara hukum tapi tak tahu perbedaan antara hukum dan ilmu hukum. Yang lebih parah banyak maling menggunakan topeng agama.

Pesan twitter menjadi milik publik dan kebenarannya harus diuji bersama. Karena pesan itu disampaikan oleh seorang Mahfud MD yang menjadi figur publik, kesalahan isi pesan itu dapat menyesatkan masyarakat dan dapat menjadi masalah pidana jika ada unsur PENIPUAN.

Karena Mahfud MD adalah  Muslim, kata agama dalam pesan twitter itu  pasti maksudnya adalah Islam dan kata maling dalam pesan twitter itu kemungkinan maksudnya koruptor Muslim dan mungkin yang diarah adalah koruptor pengadaan Quran yang mengatasnamakan Islam melakukan tindak kejahatan korupsi. Dalam pesan itu Mahfud MD mencoba menjelaskan Islam benar dan koruptor Muslim salah.

Untuk melihat apakah pernyataan Mahfud MD benar atau  salah mari kita buka Quran dan kita lihat ayat-ayat yang menunjukkan apa yang diperbuat Muhammad Arab buta huruf sejak mengaku nabi.

Lihat ayat 48:20 Allah menjanjikan kepada kamu harta rampasan yang banyak yang dapat kamu ambil, maka disegerakan-Nya harta rampasan ini untukmu.

Ayat ini menjelaskan bahwa Muhammad mengerahkan pengikutnya melakukan PERAMPOKAN untuk membiayai kehidupan mereka di Yatrib. Artinya Muhammad tidak mengajarkan kebaikan mencari hidup dengan jalan halal tetapi malah mengajarkan KEJAHATAN hidup dari MERAMPOK.

Lihat ayat 4:24 diharamkan juga kamu mengawini wanita yang bersuami, kecuali budak-budak yang kamu miliki (Allah telah menetapkan hukum itu) sebagai ketetapan-Nya atas kamu. Dan dihalalkan bagi kamu selain yang demikian (yaitu) mencari isteri-isteri dengan hartamu untuk dikawini bukan untuk berzina. Maka isteri-isteri yang telah kamu nikmati (campuri) di antara mereka, berikanlah kepada mereka maharnya (dengan sempurna), sebagai suatu kewajiban; dan tiadalah mengapa bagi kamu terhadap sesuatu yang kamu telah saling merelakannya, sesudah menentukan mahar itu.

Dengan mengocehkan ayat itu Muhammad melegalkan perzinahan, Muhammad tidak mengjarkan kebaikan tetapi KEJAHATAN.

Lihat ayat 8:12-13 penggallah kepala mereka dan pancunglah tiap-tiap ujung jari mereka. Ketentuan) yang demikian itu adalah karena sesungguhnya mereka menentang Allah dan Rasul-Nya.

Dengan mengocehkan ayat itu Muhammad melegalkan pembunuhan terhadap orang yang tidak mau mengikuti kemauannya dan tidak mau mengakui bahwa dia  adalah nabi.

Jika kita pahami Quran secara benar menjadi jelas apa yang disampaikan oleh Mahfud MD melalui pesan twiteernya adalah SALAH dan cenderung menyesatkan masyarakat bahwa yang salah adalah koruptor Muslim padahal mereka hanya mengikuti apa yang dicontohkan oleh Muhammad yang DUNGU dan BIADAB.

Sebaiknya agar penyesatan seperti ini tidak diulangi oleh Mahfud MD, diadakan diskusi terbuka dan beradab, Mahfud MD harus menjelaskan bahwa isi pesan twitternya tidak salah dan saya dapat menjelaskan bahwa Islam bukan agama melainkan hanya ajaran sesat menyembah-nyembah Allah hu Barbar yang DUNGU dan BIADAB.

No comments:

Post a Comment